EK DERS PUANTAJ FORMU |
1- Ücretli Ayarları Formundan sonra sıra ile işlem yapılması gerektiğini önceki
sayfada belirtmiştik. İlk işlemimiz Puantaj Bilgilerinin doldurulduğu bu formu
açmak için F7 kısayol tuşunu da kullanabilirsiniz.
2- Personel bilgileri formunda Ücretli Öğretmeni kaydederken
Kadro Durum bilgisini 4/c Ücretli olarak seçmeniz yeterlidir. Sınıf olarak yine
Eğitim Öğretim seçili olacaktır.
> Ek Ders bilgisinde ise sadece Gündüz ücretini personel listesine ekleyip haftalık
girdiği saatler oraya yazılmalıdır.
> Değişiklikleri Güncelle düğmesine tıklamayı unutmayınız. |
3- Tahakkuk İşlemleri formunda işlem yapılacak yıl ve ay seçili olarak gelir.
Dönem olarak önceki ayın 15'i ile bu ayın 14'ü arasındaki günler işlem bölümüne
seçili olarak gelir. İlk satır önceki aya ait günleri göstermektedir. |
|
4- Personel seçim yaptıktan sonra Sıra No hücresi kırmızı renkte ise o personel
için yeni bir puantaj kaydı yapılacaktır. Yeni kayıt başladığında haftalık ders
dağılımı günlere göre yerleşecektir. Bundan sonra İşlem Bölümüne Aktar düğmesine
tıklayınız. Haftalık ders dağılımı ayın günlerine göre işlem bölümüne
aktarılacaktır. Burada eğer düzeltme varsa, yaptıktan sonra üstte bulunan
Veritabanına Kaydet düğmesine tıklayınız. |
|
5- Eğer personeli seçtikten sonra Sıra No hücresi sarı renkte ise daha önceden
seçilen döneme puantaj yapılmış demektir. İşlem Bölümüne döneme ait ders
bilgileri yerleşecektir. |
|
6- Tüm personelin puantajı hazırlandıktan sonra Yazdır düğmesine tıklayınız. |